Hemma igen

Nu är vi äntligen hemma igen! Det är så himla skönt att komma iväg på kryssning, men minst lika skönt när man äntligen kommer hem igen:)


Vi har haft det så himla bra. Vi har badat, bastat, solat, ätit gott, druckit gott, handlat i taxfree, slappat och sprungit i korridorerna:)

Oliwer har levt som en prins och pratat med typ alla tanter han har träffat på. (Ganska många eftersom att vi valde att åka en måndag-tisdag så var medelåldern typ 67)


Vi har varit hemma hos farmor och farfar och hämtat Zelda. Det var en väldans glad hund som mötte oss i dörren:)

Nu blir det sängen! Imorgon är det jobb 6-18 för mig. Tidigt för Darlingen oxå, vilket betyder att jag ska lämna Oliwer på dagis kl 5.15. (Puh)


Jag tänkte visa några bilder från resan imorgon. (Ja, jag vet att jag är kass på att lägga ut bilder, har ju te inte visat bilderna från Tropicariet ännu, men den som väntar på nåt gott...:))


God natt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0