Helg:)

Nu har jag jobbat måndag och tisdag men äntligen är jag ledig två dagar!

Oj vad tiden går snabbt just nu. Mäklaren var hit igår, skrev massa papper och fotograferade lägenheten. Tanken är att den ska komma ut på nätet imorgon. Jösses! Vi såg ju huset för bara en vecka sen. Här går det undan!


Vi ska packa ner massa saker i flyttlådor inför visningarna. Farmor har sagt att vi får ställa lådor hemma hos dem tills vi får tillgång till hust, så det är kanon, ska satsa på att köra dit med ett gäng saker under onsdagen eller torsdagen. Nu i helgen som kommer så ska jag jobba igen, så då hinner inte jag göra något i lägenheten.


Jag och Jenny messade lite idag och det slutade med att vi blev bjudna på mat hemma hos dem nu ikväll. Jättegod mat och en hel del snack:). Oliwer och Daniel lekte gärnet och jag antar att båda sover som stockar nu (Oliwer gör det iaf;)). Tack snälla för idag!




Baksidan på vårat hus. Bild från Hemnet.se.


Idag när jag kom ut från porten och skulle köra Oliwer till dagis (5.15) så var det redan ganska ljust och det var plusgrader ute! Åh vad glad jag blev! Sen såg jag ju iofs inte solen spec många gånger under mina 8 timmar på jobbet, men så himla glad man blir när solen och värmen börjar komma!

Välkommen våren!

Postat av: Agnieszka-2barnsmorsan

Det är ju så mkt enklare att gå upp på morgonen när det är ljust! Hoppas du får 2 fina lediga dagar! Här är det sjukstuga och det SUGER!

2011-03-23 @ 07:39:34
URL: http://agnieszka.blogg.se/
Postat av: Carolina

Huset ser så fint ut, hoppas vi får komma och hälsa på er i det sen ;-) Kramar

2011-03-23 @ 08:39:14
URL: http://carolina1979.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0