Fullt upp

Kära nån så mycket jag har att göra den här helgen! På måndag morgon kommer mäklaren som ska sälja vår lägenhet. Hon ska kika runt och fotografera den.

Det betyder att vi har lite att göra idag och imorgon. Vi ska städa, plocka undan massor med saker. Vi ska måla runt garderoberna. Vi ska sätta fast några lister med mera med mera.

Nu är hjulet verkligen i rullning. Det har gått så fort! Vi har kikat på hus mellan 4-5 år och nu helt plötsligt så händer det saker. Vi ska få vårat drömhus! Det kan verkligen bli hur bra som helst. Åh vad jag längtar tills vi har tillträde!




Tänk alla mysiga kvällar ute på den här underbara inglasade altanen!
Någon som vill komma på grillfest i sommar?!:)

(Tanken är att väggarna ska målas vita här ute)



Nu ska vi slänga ihop lite scones och äta frukost, sen ska Oliwer åka hem till Mormor o Morfar så vi kan rensa i fred. I eftermiddag är det dags för ONYXmatch för mig och Oliwer (Mormor o Morfar oxå såklart).

Ikväll ska Mormor och Morfar på konsert, Thomas DiLeva, som de har fått av oss barn i julklapp:)



Vad har ni för er idag?

Postat av: En pojkmammas vardag ♥

Vilken tokmysig altan!! Jag vill komma på grillfest ;)



Förstår att ni är jätte glada! Hoppas att man snart får se fler bilder på huset :)



När ska ni flytta in?

Kram

2011-03-19 @ 10:10:46
URL: http://edvinsmamma.wordpress.com
Postat av: Agnieszka-2barnsmorsan

Underbart med huset, är så glad för eran skull!

Vi ska ner till stan idag, Magnus ska kolla glasögon och jag funderar på att klippa mig:)

2011-03-19 @ 10:18:46
URL: http://agnieszka.blogg.se/
Postat av: Milla - Mamma till SagaBus & Lillebror

Åh, jag är såå glad för er skull! Vad underbart att äntligen hitta rätt! Det visar att det lönar sej att vänta, jag intalar mej det iaf :)

Jag vill absolut komma på grillparty ;)



Kramar

2011-03-19 @ 11:02:21
URL: http://sagabus.blogg.se/
Postat av: tezza

vart ligger huset ??

tycker att jag känner igen kyrkan i bakgrunden men kan inte riktigt placera?

stigtomt/vrena vill jag åt.. men är inte alls säker.

jättegrattis till huset verkligen !

när flyttar ni in?

2011-03-22 @ 09:32:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0