Tradera

Det gick jättebra hos BM igår. Hjärtljudet låg på 152, den växer som den ska och den håller igång mest hela tiden.

Jag pratade om min foglossning och BM skickade en remiss till sjukgymnasten. Jag måste börja äta järn nu oxå, men det var ju ingen nyhet;) Vi är jättenöjda med det besöket. Dock känns det som att det är jätte långa hopp mellan besöken nu. Med Oliwer tycker jag att vi sprang där lite nu o då, nu är det jättesällan, men antar att det är så med andra barnet?




 

Igår fick jag hem de här två söta gravidblusarna i brevlådan. Helt nya och oanvända med lapparna kvar. De har kostat 499:- st men jag betalade endast 50:- st + frakt (33:-). Helt lagom! Supersnygga och jättesköna! Tradera is the shit:)



 

Jag, Oliwer och Zelda var hemma hos mina föräldrar under några timmar igår. Under vissa tillfällen kom jag knappt upp ur stolen och pappa gick iväg och hämtade ett par kryckor. Nu står de här jämte sängen. Jag hoppas verkligen att jag inte kommer att behöva använda dem, men den som lever får se.

Hoppas att jag slipper ha så där jätteont idag!

Är lixom lite trött på att inte kunna gå normalt....!



 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0