Sjukgymnasten

Jag hade en tid hos sjukgymnasten idag. Det var som jag trodde att jag lider av foglossning. Vi pratade massor, hon visade massa övningar och jag har beställt en tens maskin. Jag hoppas verkligen att det kommer att hjälpa, för vissa dagar har jag riktigt ont.


Min pappa fyllde år idag. Vi var såklart där och fikade. Vi blev bjudna på smörgåstårta och sen jordgubbar med glass:) Alldeles lagom.



Oliwer sprang runt och lekte som vanligt. Mamma och Pappa har sin båt på gräsmattan just nu, den ska göras i ordning så vi kan sjösätta den sen. Eftersom att den ligger med den öppna sidan uppåt och det har tokregnat nu i några dagar så är det massor med vatten i den. Vi har sagt till Oliwer att inte leka i båten ungefär en miljon gånger, men han var såklart där och lekte ändå.

Helt plötsligt så hör vi en liten kille som gallskriker.




Mamma springer dit och plockar upp honom, och som den elaka bloggmorsan jag är så tar jag kort på mina dyngsura son innan jag klär av honom alla kalla och blöta kläder och torkar honom.


Så kan det gå.


Imorgon ska jag jobba igen. Är redan efter med sömn (börjar ju jobba 4.30 imorgon), men vad gör det om 100 år? Vi får se hur det går att jobba imorgon, jag har varit föräldraledig i tre veckor nu så Oliwer har kunnat skolas in på sin nya förskola. Hoppas att höften håller imorgon.


På torsdagkväll ska vi åka iväg mot Göteborgs skärgård. Vi ska fira Midsommarhelgen med Carolina och hennes familj. Åh vad vi längtar!!


God natt!

Postat av: Pia

Jag hade tens under förlossningen ända fram tills dom satte skalpelektroden - funkade kanon! Hoppas det funkar lika bra för dig med foglossningen :)

2011-06-21 @ 22:24:03
URL: http://max.vetterberg.com
Postat av: Agnieszka-2barnsmorsan

Tens-apparaten är så himla bra! Jag hade en sån hemma, även Magnus fick användning för den när han fick ryggskott:)

Hoppas ni får en fin helg, själv ska jag jobba!



kramar

2011-06-22 @ 08:17:10
URL: http://agnieszka.blogg.se/
Postat av: Jennie-tävling inne hos mig

oj så kan det gå när man leker i båten fast man inte får ;-) Gulligt



Kram

2011-06-22 @ 11:33:49
URL: http://jenniesays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0