Qvarnen

I morse åkte vi in till stan för att träffa köparen av lägenheten. Han fick nycklarna och pengarna fördes över till mitt konto, det gick snabbt och smidigt.

Efteråt tog vi en sväng på stan. Darlingen skulle klippas och jag smet in en sväng på Guldfynd.



Jag köpte ett armband och ett par örhängen till mig samt en present till Elin.


På eftermiddagen var vi in till stan igen. Det var fackmöte som stod på agendan. När det var slut åkte jag till Oxelösund och hämtade upp Elin.

Vi började vårat äventyr med lite mat på Restaurang Qvarnen. Vi delade på en tallrik "Grillbuffé", som bestod av 5 olika sorters kött. Jättegott:)




 

Elin fick sin lilla present av mig och utbrast "Nämen, det är ju en sån som du har!!":)


Efter Qvarnen så gick vi en snabbis till Fik@. Vi tog varsin kaffe och en liten dessert. Jag tog mig en kula chokladglass, det var alldeles tillräckligt. Vi satt där och chillade i sofforna en stund innan det var dags att gå vidare mot bion. Vi såg "Pirates of the Carabbean 4". En mycket bra film och Johnny Depp är ju bara sååå snygg;)


Ett jättetack till dig Elin, för att du ville följa med och att du ställde upp och betalade hela kalaset. (Det var verkligen jättepinsamt, hon skulle få hela den här kvällen i födelsedagspresent av mig, men jag glömde plånboken hemma. Jaja, så kan det gå, hon kommer att få en överföring till sitt konto istället;))




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0