Operation hallbyrå

När vi hade varit hos BM igår så åkte vi förbi Jysk och köpte hallbyrån som jag skrev om häromdagen.

Jag vet inte riktigt hur jag hade tänkt mig att jag den skulle se ut när vi skulle få hem den, men jag trodde iaf att paketet var aningens större än vad det var...



Det var ett platt litet paket och jag började nästan tvivla på att alla bitar var med...





Men det gick tillslut!! Det stod i beskrivningen att det skulle ta ca 10 minuter att bygga ihop, mjo eller hur;), men nu är den klar iaf:)

Dock är jag nog inte riktigt nöjd med placeringen just där, utan den kommer att få flytta några meter in mot huset, fast där står massa andra saker just nu. Allt har sin tid:)



En sak till, vem är du Anonym som vill se bilder på insidan av vårat hem? Du får gärna tala om vem du är:)


Postat av: Carolina

Jättesöt byrå! :-)

2011-06-11 @ 11:13:29
URL: http://carolina1979.se
Postat av: Dessi

Meh...va konstigt att mitt namn o bloggadress inte följde med. Det var jag som ville se bilder :)

2011-06-12 @ 16:49:54
URL: http://familya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0