Lycklig

Igårkväll satt jag i soffan ute på vårat trädäck och tittade ut över fälten. Vi hade precis vattnat färdigt allt i trädgården (förutom det stället där spridaren stod just då).

Plötsligt så slog det mig hur himla lyckligt lottad jag är.

Jag har världens bästa sambo, vi har fått världens finaste son, vi bor i (det som kommer att bli) vårat drömhus, vi har ett barn till på väg, vi har underbara vänner och finaste djuren.




Jag menar, titta bara på den här underbara utsikten från vår tomt! Jag älskar den!!

Ja, jag mår himla bra just nu!


Postat av: 30 år & 8 barnsmamma

Hej hej



Tack så mycket..



Grattis till kommande bebis..



Mina barn är

snart 13,9,8,5,3,2,1, & 3 månader



Ha en jättebra dag.



Mvh Camilla

2011-06-09 @ 14:07:16
URL: http://minstorafam.blogg.se/
Postat av: Mamma och Mormor

En stor KRAM till dig och de dina från mig!!

2011-06-09 @ 14:58:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0