Lördag

Idag har jag och Oliwer haft fullt upp.

I morse såg vi Darlingens mobiltelefon låg kvar hemma. Vi planerade in en sväng förbi flygplatsen för att lämna telefonen och att tanka bilen innan vi for mot mina föräldrar.

På flygplatsen träffade jag några av mina favoriter:) Jätteskoj att träffa dem igen:)

Hemma hos mina föräldrar var det full rulle hela tiden. Vi plockade och åt massor med jordgubbar och smultron, spelade krocket, åt mat och fikade. Vi skjutsade iväg dem på en fest innan vi åkte hemåt igen.

När vi satt hemma så plingade det på dörren. Det var fina Agnieszka, Magnus och Elton som kom och hälsade på. Vi visade dem huset och sen blev vi tvugna att slänga ut dem, vi skulle iväg och fira svärfar (han fyllde år igår). Det blev kaffe och god jordgubbstårta.

Jordgubbar kommer jag äta hur mycket som helst av i sommar:)

Nu är vi hemma igen, men det blir sängen för hela familjen. Imorgon är det åter en arbetsdag för Darlingen. Jag och Oliwer hittar nog på något att göra:).



Postat av: Agnieszka-2barnsmorsan

Det var jättetrevligt att komma och hälsa på er igår!

2011-06-19 @ 09:38:03
URL: http://agnieszka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0