Köket

Nu har jag skapat en ny kategori i bloggen; "Inredning och huset". Nu när vi äntligen har hittat vårat drömhus så kommer jag ju kunna fixa och dona massor. Inredning, pyssel och annat skoj.

Jag vet att det är många av mina läsare som är nyfikna på insidan av vårat hus.

Jag tänkte börja med att visa er köket och berätta lite om våra (mina) planer på hur det ska bli.




Furuväggen bakom kökssoffan ska bli vit (inom en snar framtid), även kökssoffan (som vi fick av säljarna ska bli vit, det stora köksbordet fick vi oxå).








Köksskåpen över köksön vill jag ha bort, det ligger inte inom den närmaste tiden, men någon gång skulle jag vilja "öppna" upp lite där. 

Vi trivs jättebra i köket och det var verkligen perfekt att säljarna inte ville behålla kökssoffan och stora köksbordet:). Jag gillar att det är så mycket belysning i köket, något som jag verkligen saknade i lägenheten.


Så ser det ut i vårat kök:) Vad tycker ni om det?:)

Postat av: tezza

kul att äntligen ha något att inreda :)

det är verkoigen inte min typ av kök men det ser fint ut !

2011-06-19 @ 12:38:32
Postat av: Amanda

Ser jättefint ut men jag hade också gjort det vitt och precis som du velat öppna upp lite. Tror det kommer att göra enorm skillnad! ^^

2011-06-19 @ 13:02:07
URL: http://creyla.blogg.se/
Postat av: Anna L

Härligt kök, de kommer bli riktigt snyggt

2011-06-19 @ 19:39:16
Postat av: Dessi

Mysigt kök :) Skulle oxå öppna upp o måla vitt faktiskt...kommer bli kanon :)

2011-06-19 @ 20:00:37
URL: http://familya.blogg.se/
Postat av: Carolina

Jättefint, älskar ytorna men skulle nog också öppnat uppp lite, kommer bli ursnyggt vitt!

2011-06-19 @ 22:06:05
URL: http://carolina1979.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0