Dagis, lek och bad

Idag väckte jag Oliwer vid 8.15. Vi åt lite frukost och knallade bort till dagis. Dagens tid var 9-11. Det gick jättebra, Oliwer lekte massor med de andra barnen (några av barnen som var där känner han ju redan, så det var extra bra).

När kl var 11 gick vi hemåt igen. Oliwer sa att han var trött och att han ville vila lite. Han fick saft i en flaska och la sig i sin säng för att vila och titta lite på film. Medans han vilade så lagade jag mat. Pasta med fiskpinnar, gurka och massor med remouladsås blev det:) Mumma.

Efter maten åkte vi hem till Farmor och Farfar. Jag tog med det som var kvar av pajen och bjöd dem. Mycket uppskattat:). Jag, Zelda och Oliwer stannade i flera timmar och blev bjudna på tacos:) Gott!

När vi kom hem ville både Oliwer och Zelda bada.





Om Zelda kom i den stora poolen? Japp, flera gånger. Hon la sig inte ens i sin egen (den lilla man ser i bakgrunden). Vi får se hur länge den håller om hon ska hoppa i och ur;)


Vi har haft en underbart varm och bra dag!


Postat av: Sara

Åh när är ni lediga nästa vecka? Vill ta med Johan okomma och sola o bada i den enorma poolen!

2011-06-08 @ 22:08:08
URL: http://sawra9.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0