Armband med telefonnummer

Jag och Oliwer (Eller ja, det är ju främst Oliwer) har fått äran att testa ett nummerarmband.



Det är Ekoleko som har den här smarta "uppfinningen".

Oliwer är ju en typisk (snart) 3årig kille- Mer vild än tam. Med en mamma som är gravid och har foglossning så behövs alla "säkerhetssaker" som finns för att han inte ska komma bort. Jag är ju inte i närheten av så rörlig som jag brukar vara, så det här kommer väl till pass!


Så här skriver Ekoleko om armbandet på deras hemsida;




Så barnet kan få hjälp att kontakta dig om ni kommer från varandra....

 

Armband med ditt telefonnummer. Rädd för att ditt barn skall komma bort i vimlet på djurparken? Nu slipper du det. Detta snygga armband med ditt telefonnr gör att barnet lätt kan få hjälp att kontakta dig om ni skulle komma ifrån varandra.

Shains är tillverkat av återvunnet material och är helt återvinningsbart

-        Armbandet är av återvunnet gummi och är återvinningsbart.

-        Elementen (siffrorna, bokstäverna och tecknen) är av återvunnen giftfri plast och är återvinningsbart.

-        Förpackningen är tillverkad av återvunnet papper och är också återvinningsbart.

 

Finns i fem läckra färger.



Tack snälla Ekoleko, vi ser fram emot att få hem armbanden och börja använda det!

Postat av: ♥ En pojkmammas vardag ♥

Vilken smart!! En sån skulle Edvin behöva. Han har en tendens att vilja gå sina egna vägar när man är ute på stan ;)



Blev pajen god igår?

Kramar

2011-06-08 @ 08:09:50
URL: http://edvinsmamma.wordpress.com
Postat av: Carolina

Vilken smart grej - en sån skulle jag behöva ha på Isabella KONSTANT! ;-)



Idag kom paketet med min vinst, tack söta! <3 KRAM

2011-06-08 @ 15:15:03
URL: http://carolina1979.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0