SlöSöndag

Idag har vi haft en riktigt slö Söndag. Vi har inte gjort många knop alls.

Vi började dagen med en sen frukost. Eller sen och sen, runt 9. Sen gick vi ner och slängde oss i soffan hela familjen och tittade lite på Bolibompa.
Oliwer lekte i sitt lekrum, Darlingen tittade på något på tv:n och jag blundade en stund till;)

Sen hoppade vi in i bilen. Vi besökte 4 olika loppisar. Dock hittade vi inga riktiga fynd. Jag köpte två lite större krukor. Jag har fått två physalis plantor av svärmor och det är dags för dem att planteras i större krukor och få flytta ut i trädgården. Det får bli morgondagens uppdrag.

Annars har vi inte gjort något alls idag. Jo vi var förbi svärföräldrarna på kvällskvisten och fick oss lite kaffe. That´s it.


Däremot kan jag ju glädjande berätta att jag har inte lika ont i fogarna idag. Det där om att vila ska hjälpa kanske faktiskt fungerar??;).

Bebisen har gjort sig påmind under hela dagen, den ligger så att den sparkar på urinblåsan mest hela tiden. Jätteskönt verkligen.

Jag är sjukskriven från jobbet imorgon och på tisdag. På tisdag ska jag träffa en läkare, så får vi se vad de säger.

Oliwer ska vara hemma med mig imorgon, men gå på dagis på tisdag. Som Sjukgymnasten sa "Vi brukar säga till förstföderskor med foglossning att de ska vara glada över att de inte har en treåring hemma." Jo tack för den. Kan nog räkna med att ha ont imorgon igen. Men vafan, det är ju bara ca 80 dagar kvar nu;)


Förresten, jag har ett nytt "Fixa och måla om-projekt" hemma. Ska bara köpa lite tyg.
Vad tror ni att det kan vara??

God natt!

Postat av: Erika - I Väntans Tider

Gå in här och kika. :)

http://babytobe.se/



2011-07-11 @ 09:08:35
URL: http://erikaaaas.webblogg.se/
Postat av: Jossan

Det är kul att läsa att du alltid är så glad..

" ca 80 dagar kvar" - men ändå så glad trots Foglossning:D Härligt att se :)

2011-07-11 @ 17:07:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0