Oliwer 3 år!!

Oliwer 3 år!




Idag fyller vår älskade lilla kille 3 år! Oj vad tiden går och det har redan blivit 7e juli.

Oliwer är med i tidningen idag, och det är den här bilden med vildsvinet är med i 
Sörmlands nyheter.


Eftersom att jag blev sjukskriven igår så behöver ju inte Oliwer vara på dagis så jättetidigt idag, utan vi bytte tid till 9-14, så han får gå dit en stund, bjuda på glass, leka lite och äta mat.
När jag har hämtat honom ska vi åka hem till Mormor och baka lite bullar till Oliwers kalas på lördag:)

I eftermiddag när Darlingen kommer hem ska Oliwer få några paket, ja ni läste rätt, han har inte fått ett enda paket ännu;). Vilken dålig mamma jag är;)


♥♥♥♥♥♥♥♥♥ GRATTIS MIN ÄLSKADE 3 ÅRING!!! ♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Postat av: Johanna

Grattis Oliwer!

2011-07-07 @ 09:42:49
URL: http://silverdraken.blogg.se/
Postat av: tezza

Grattis Oliwer på 3 års dagen !

2011-07-07 @ 12:00:21
Postat av: Jessi

Vad tiden går fort! =) Grattis till Oliwer på treårsdagen!! =D

2011-07-07 @ 14:20:10
URL: http://jessithequeen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0