Kalaslördag

I lördags hade vi ju som sagt kalas hela dagen.

De första gästerna kom vid 12.30 och de sista åkte hem på kvällskvisten:). Det var full rulle hela dagen. Oliwer trivdes som fisken i vattnet med att vara i centrum hela dagen, att öppna paket och att äta massor med gott.



Samuel varvar att bada i poolen och åka lite rutchkana.





Även Zelda tog sig några svalkande dopp i barnens pool. (Som även den har blivit punkterad nu.) Zelda hade sin egen pool framme (i hårdplast) men det var inte lika roligt att bada i den som i den som barnen lekte i, de skvätte ju på henne oxå;)





Mitt söta kusinbarn Line närvarade såklart.





Lines fina storasyster Sanne kalasade oxå:)





Darlingen hade gjort en god tårta och det var naturligtvis inga problem för treåringen att blåsa ut ljuset:)





Gott!!





Nya brickan "in action";). Fikat bestod av mina hemmagjorda kolasnittar, mockarutor och hallongrottor. Sen självklart mormors goda vaniljbullar oxå:)

På dagen bjöd vi på fruktsallad och vaniljglass oxå. Det var verkligen jättegott när det var så varmt ute!

På kvällen så grillade vi med närmaste familjen.


Stort tack ännu en gång till er som kom hit och grattade Oliwer!

Jag tänkte att jag ska försöka fotografera några av hans presenter imorgon;) Om jag hittar dem vill säga, de är utspridda lite överallt;)

Postat av: Erika - I Väntans Tider

Loppis som är så kul !

2011-07-11 @ 07:07:24
URL: http://erikaaaas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0