Home sweet home!

Oj vad kaos det blev! Vi åkte upp till Sthlm, hamnade på fel väg och bilen började koka. Suuuck! Vi har haft så mycket problem med våra bilar på sista tiden att hälften vore nog!

Vi hann iaf med båten. Vi checkade in 13 minuter innan Birka Paradise skulle avgå:). Vi fick en ganska bra hytt med fönster och vi hade ett jättemysigt dygn!

Vi har badat, lekt, gått på skattjakt, ätit, sovit, lekt igen:).

Jag tänkte visa några bilder, men min dator tycker inte att jag ska få lägga upp bilder i bloggen- nu igen. Jag hoppas att det går bättre imorgon.



När vi skulle åka hemåt idag så gick det bra till en början, sen hamnade vi på fel väg- IGEN. Biljäveln började koka - IGEN! Gaaaah. När vi kom hem så hittade Darlingen inget fel, så det blir till att åka till Bilakuten -IGEN och kolla upp vad som pågår.




Stort tack till Carro, Frank och Samuel för att vi fick följa med er på kryssningen!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0