Halmstad

Jag och mina två älskade killar ska åka på en liten semester till Halmstad första veckan i aug. Efter att vi hade bokat det så har jag insett att både Peter Jöback och Melody Club ska spela i Nyköping under den veckan. Klantigt. Men nu är Halmstad redan bokat och vi ser fram emot det jättemycket.

Däremot har jag upptäckt en annan rolig sak. RixFm Festival är i Halmstad när vi är där:)




Halmstad 4 augusti

Den 4 augusti kommer vi till Halmstad!

 

Spelplats: Ocean Stage, The Tall Ships Races

Konsertstart: 19.00

Artister: Eric Saade, Jay Smith, Eric Amarillo, Ulrik Munther, Erik Segerstedt, Vincent och Loreen



Nu känns det inte lika jobbigt att missa mina favvoartister när de spelar i Nyköping längre.


Postat av: Fru Lundin

Stort grattis till vinsten på min blogg!!!

2011-07-11 @ 22:37:14
URL: http://frulundin.blogspot.com
Postat av: Erika - I Väntans Tider

RIXFM festivalen har ja alltid velat åka på!

2011-07-12 @ 09:43:17
URL: http://erikaaaas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0