Flisan är borta...

Igår innan festen började så gick Flisan ut.

Hon har fortf inte kommit tillbaka. Det är snart 1,5 dygn. Hon har aldrig varit borta länge förut och håller sig oftast i närheten av huset.




Jag vet att det är vanligt att katter kan försvinna och vara borta i flera dagar, men Flisan har aldrig varit borta förut. Hon har varit innekatt i hela sitt liv och bara varit ute under de här två månaderna som vi har bott i huset.

Jag tror att hon har smygit in hos någon i deras garage, förråd eller liknande och råkat blivit inlåst.

Hoppas verkligen att hon kommer hem imorgon!!

Hon har iaf halsband på sig och mitt nummer står på det, så jag hoppas att någon hittar henne och ringer mig.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0