Chris Medina




En hel vecka har redan gått sen vi kom hem från underbara Göteborgs skärgård. Tiden går så himla fort och jag älskar den här låten mer och mer för varje dag.


Chris Medina- what are words.

Känner ni till bakgrunden till den här låten?

Chris friade till sin flickvän som han hade haft i många år. De var jättelyckliga och skulle gifta sig. Tyvärr så var hon med i en olycka och hamnade i koma. Läkarna trodde inte att hon skulle klara sig och föreslog att de skulle stänga av respiratorn. Chris vägrade. Efter en tid så vaknade hon igen. Dock är hon förlamad men hon är i liv.

Det är så himla mycket känslor i den här underbara låten och den växer verkligen för varje gång man hör den!


Postat av: Milla - Mamma till SagaBus & Lillebror

Den är verkligen underbar! Min kusin och hennes mas spelade den på sitt bröllop, och där var det gråtvarning :)



Absolut kan jag hjälpa dej! Jag kollar vad jag hittar :)



Kramar

2011-07-04 @ 20:35:54
URL: http://sagabus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0