Barnmorskan

Idag var jag in till barnmorskan igen.

Alla värden såg jättebra ut och bebisen växer som den ska.
Vi pratade lite om hur den ligger och jag sa att det är något hårt som trycker mot revbenen ibland. Vi gjorde ett snabbt UL och konstaterade att det är huvudet som ligger där.

Om 3-4 veckor ska vi tillbaka igen, då bör den ha vänt sig med huvudet neråt. Hoppas vi på iaf.

Idag går jag in i vecka 32. Jösses vad tiden går!! Snart har vi vår lillbebis här.




Vi längtar efter dig lillbebis! ♥

Postat av: Amanda

Så mysigt med bm-besök! Jag tycker din graviditet går helt hysteriskt fort! Var det inte alldeles nyss du berättade att du var gravid!? ;)

2011-07-29 @ 19:09:25
URL: http://creyla.blogg.se/
Postat av: Carolina

Jag håller med Amanda, tycker också det går galet fort - hoppas bebis tänker vända på sig snart! ;-) kram!

2011-07-29 @ 20:11:23
URL: http://carolina1979.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0