Bakluckeloppis

Idag var det dags för bakluckeloppis igen:)

Förra veckan fyndade vi en stol till Oliwer för 40kr.



Han älskar sin stol och kallar redan tripptrappstolen för "bebisstol".


Idag var jag verkligen inte ute efter något alls;)




Oj vad mycket bra jag hittade!! Gardiner till Oliwers rum med Blixten McQueen. Två par fotbolls benskydd, en me&i body med sega råttor på till LillBebis, en hoodtröja med Findus på till Oliwer och ett spel med djurfrågor från Kolmården:)

Just ja, två par Hammarbystrumpor till Darlingen oxå.


Jag betalade mindre än 150kr för hela kalaset:) Lagom!


När jag och Elin hade gått runt och kikat hos alla så gick vi upp till Havets källa och satte oss en stund. Det var dans med livemusik och ganska mycket folk. Vi fikade lite och tog det lugnt. Jag smaskade på nachos och en fanta:)

Vi har redan bestämt samma tid och samma plats nästa tisdag:) Gissa om jag redan längtar. Åh vad jag älskar att fynda:D


Nu är det dags för sängen för min del.

God natt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0