34 timmar

I helgen jobbade jag 34 timmar. Gissa hur trött jag var igår när vi kom hem?

Oliwer sov hos mormor och morfar lördag-söndag och de skjutsade hem honom igår, så de var hemma hos oss när vi kom hem. Han hade haft det jättebra hemma hos dem.

I köket hade pappa ställt en överraskning till oss.





Det blev rostade mackor med stekta kantareller till kvällsmat. Sen somnade jag i soffan:)


Tack Mamma och Pappa för hjälpen med Oliwer i helgen, och TACK för kantarellerna!!


Det blev stekta kantareller till frukost oxå;)


Postat av: Agnieszka-2barnsmorsan

Hoppas ni får en fin vecka! Själv ska jag jobba, bara ledig på fredag:)



kramar

2011-07-04 @ 11:13:54
URL: http://agnieszka.blogg.se/
Postat av: Carolina

Gud så gott, vilken härlig överraskning!

2011-07-04 @ 11:26:58
URL: http://carolina1979.se
Postat av: Mamma och Mormor

Det var så mysigt att ha honom här igen, det var ju ett tag sedan han sov hos oss. Kram!!!

2011-07-04 @ 20:36:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0