Så, nu är jag äntligen klar! Jag blev jätt...

20110113_002_ (MMS)

Så, nu är jag äntligen klar! Jag blev jättenöjd med Oliwers rum, och imorgon ska fyra (!) lådor med leksaker bäras ner i källaren! Jag visar bara en liten bild nu, imorgon kan ni få se bättre bilder, på hela rummet. Nu snabbt in i duschen. Snart ska jag gå iväg! Hoppas att ni får en bra kväll!


Postat av: Pia

Fint :)

Är jättesugen på att fixa i ordning Max rum på riktigt också men det är så mycket jag vill hinna jämt så vi får se när det blir av :)

2011-01-13 @ 20:51:23
URL: http://max.vetterberg.com
Postat av: Dessi

Fint det blev i Oliwers rum, gillar dem gröna väggarna o vita möblerna. Ska skolbänken oxå bli vit?



Du har inte lust o göra mig en jättejättetjänst? Du som är ibland så många mammabloggar o åker på galor o dylikt. Skulle inte du kunna göra ett inlägg om min nya blogg? Jag har börjat sälja doptröjor (vikta av servetter) Vore kul med många beställare :) Finns det nåt jag kan göra för dig i gengäld, så hojta till!

2011-01-14 @ 13:09:52
URL: http://mrsahstroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0