På bättringsfronten

Igår fick jag åka hem en timme tidigare från jobbet för att Oliwer hade kräkts.

Vi hade myskväll igår, vi drack avslagen cola, tittade på filmer, spelade memory och lotto. Han visade inga tendenser alls på att kräkas fler gånger med blev dålig i magen.

Idag är han fortf dålig i magen, men på väg åt rätt håll. Han har inte kräkts sen igår morse vid kl 10. Det är bara att hoppas på att vi drabbades av en superlindrig liten kräksjuka!


Det blir iaf en innedag idag. Ingen skola för mig idag. Attans, jag som skulle ha min första lektion idag, hoppas på att jag kan besöka skolan nästa vecka istället. Vi satsar på det.
Jag ska försöka städa undan lite grejer. Skulle vilja göra om lite här, tapetsera om lite, kanske köpa lite nya möbler. Vore roligt, vi får se om det kanske blir så:)




Hoppas att ni får en underbar dag:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0