Lördag

Halloj!

Idag är vi riktigt utsövda!
Igårkväll tog Oliwer en liten powernap och lyckades därför vara vaken ända fram till midnatt. Det gjorde inte mig så mycket, jag fick ju sällskap:)

När han somnade så sprang jag till sängen och somnade ganska snabbt. Vi vaknade 9 timmar senare. Åh så skönt!

Vi försöker få Oliwer att sluta sova på dagen nu, och därför blev det lite konstigt igår. Han var vaken hela dagen och tog sin lilla nap vid 20. Vi trodde att han sov för natten, men icke. Jaja, bättre lycka nästa gång;)





Häromdagen skulle Oliwer tvätta händerna, när jag kom in i badrummet var det skum i större delen av det;), haha. Som den sanna bloggmamman jag är så sprang jag och hämtade kameran innan vi fixade badrummet.


Jag funderar på om jag och Oliwer ska åka in mot stan en sväng och kika på halva rea priset. Problemet är bara att det är jättedåligt med bensin i stora bilen och jag har tappat bort koden till mitt tankkort (kommer en ny kod i veckan). Den andra bilen finns det bensin i, men då måste jag flytta över bilstol och ta den lilla vagnen.

Jo, det får nog bli en liten trip till stan ändå. Kanske finns nåt billigt fynd;)



Vad har ni för er idag?



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0