Heeej!

Hej Bloggen! (hihi)

Hur har ni det?
Jag har inte skrivit på länge, jag vet, jag har haft massor att göra. Massor med jobb, massor att göra hemma och nu har jag ju börjat skolan oxå.

Idag var jag på min första lektion. Den gick ganska smärtfritt, så jag tror att det blir bra för mig att plugga lite nu.

Efter skolan idag var jag och Denise ute och lunchade. Det blev buffé på chinarestaurangen. Mmmm! Så himla gott!

När vi hade lunchat färdigt åkte vi hem till Elin och fikade. Vi satt länge och väl och fikade. Det var så himla mysigt att träffa mina tjejer igen!


Jag tänkte visa några fynd som jag kom hem med från stan häromdagen.

Till Oliwer från Lindex;



En väst att ha när det blir lite varmare ute nu i vår, en jacka att ha nästa vinter och en cool mössa:)


Inne på MQ fanns en helt gudomlig klänning. Den är röd och av märket Bondelid. Jag älskar den och den var på halva priset:) Sånt gillas!






Jag som knappt ägde någom klänning för något år sen har nu massor med härliga klänningar att välja bland! Längtar efter att få användning för denna skönhet!


Nu blir det sängen. Upp ganska tidigt imorgon och besöka skolan igen:) Jag längtar faktiskt;)

Kram och god natt!

Postat av: Petra

Kul att du börjat plugga ;-)

Och Bondelid har många fina saker.. ;-)



Kram

2011-01-27 @ 07:39:07
URL: http://bloggen.willvin.se/
Postat av: En pojkmammas vardag ♥

Fin shopping du gjort! Och kul att det går bra på skolan :)

Kramen vännen <3

2011-01-27 @ 07:54:39
URL: http://edvinsmamma.wordpress.com
Postat av: Agnieszka-2barnsmorsan

Stod och kollade på den där klänningen igår, tur jag inte köpte den:) Du kommer vara jättefin i den!



kramar

2011-01-27 @ 09:10:53
URL: http://agnieszka.blogg.se/
Postat av: Emma

brukar läsa din blogg men hänger inte med riktigt vad pluggar du:) nyfiken

2011-01-27 @ 18:52:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0