Finland!

Nu är vi nästan helt färdig packade;)
Kläder, några leksaker, favoritgosedjuren och den nya bärbara dvd spelaren. Jag fick en dvd spelare i julklapp och vi har inte testat den, men den har åkt ner i väskan tillsammans med Oliwers favoritfilmer. Jag hoppas att han kommer sitta lugn och fin en liten stund iaf.


Hoppas att ni får en underbar helg! Det kommer jag ha! Jag tänkte försöka mms blogga lite under resan, men de "riktiga" bilderna kommer på måndag kväll när vi har kommit hem.




Förresten, både "den lilla röda" och "den lilla svarta" är nerpackade i väskan. Jättetack för alla era söta kommentarer!

Alla utom "Linda- Nyköping" (utan blogg eller mailadress) tyckte att den svarta klänningen satt bra. Hon tyckte att den hade varit bättre i några storlekar större... Ja, "Linda- Nyköping", jag vet att jag är överviktig, vad nu du har med det att göra?


Nu åker vi mot Stockholm.
(Eller iaf om en stund, ska hem till Farmor och Farfar först:))


Ha det kanonbra nu, alla mina vänner!! ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0