En dag kvar

Då var en arbetsdag avklarad och en kvar att jobba. Jag gillar mina kortveckor:) Lagom att jobba två dagar och vara ledig fem:)

Vad har hänt annars? Oliwers katt har inte kommit tillbaka:(. Jag ska ringa imorgon eftermiddag igen och höra om de har fått in några nya föremål från Gabriella, men vi har inga förhoppningar längre. Den är nog helt borta:(

Imorgon åker mina föräldrar till Kanarieöarna. Helst av allt skulle vi ju vilja följa med, men det här året får de åka själva, vi var ju med förra året:)







Några bilder på en superfin kille som var med på Kanarieöarna förra året♥


Näe, nu blir det ett avsnitt Tre kronor i sängen och sen sova.

God natt!

Postat av: Karin

Fina kort på gullekillen =) Men stackars, har han också åkt på kräksjukan. Inte kul och jag hoppas han blir bra igen snart =) Kramar

2011-01-21 @ 11:56:25
URL: http://onelifetolive.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0