Dag 28 – Det här saknar jag

Jag kom ju på att jag har tre dagar kvar på min 30 dagars utmaning....


Det här saknar jag;


Jag saknar att umgås med vänner. Jag saknar att umgås med mina tjejkompisar. Vi umgicks alltid förut.
Efter att jag blev gravid försvann många av mina vänner. Jag vet inte om det var för att jag var inte "rolig" att umgås med längre pga att jag inte drack alkohol. Eller om det fanns någon annan orsak.

Det saknar jag jättemycket.

jag ångrar inte min son. Jag ångrar honom inte alls. Inte ens en liten smula. Om mina "vänner" inte kunde acceptera att jag ville skaffa barn så är de inga riktiga vänner. Men jag saknar "old times". I alla fall ibland.


Postat av: Agnieszka-2barnsmorsan

Förstår precis vad du menar!

Stor kram

2011-01-09 @ 09:20:35
URL: http://agnieszka.blogg.se/
Postat av: KAJ ♥

Då var de inga riktiga vänner!

Kram!

2011-01-09 @ 12:06:22
URL: http://kajsworld.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0