Yxbacken

Idag har jag och ett glatt gäng kollegor (+ några barn) åkt skidor/snowboard i Yxbacken i Norrköping.

Det var första gången på sex år för mig, det gick lite så där de första åken, men jag kom in i det ganska snabbt ändå, och på slutet vågade jag ganska bra:).




Jag jublar efter att ha klarat hela liften;)





En underbar dag i backen!!:) Solen sken och det var lagom mycket folk ute och åkte:)





Jag åkte tom den brantaste backen en gång, men bara en gång, jag kände mig lite för ringrostig för den fortfarande.



Stort tack till mina fina vänner och kollegor för en underbart fin och härlig dag! Det får vi göra om snart!


Postat av: Linda, 4 barnsmamma

Låter som en härlig dag i backen!

Hittade hit från mammablogg galans sida, man är ju lite nyfiken på vilka som kommer:)

Ha det gott!

2011-02-06 @ 21:55:35
URL: http://www.uppochnervandahuset.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0