Helg helg helg!

Äntligen har jag tagit helg!

Åh så himla skönt!
Jobbade mina 8 timmar idag och tog mig 4 timmars powernap när jag kom hem. Antar att det behövdes. Är fortfarande trött, så blir nog sängen snart och hoppas på att jag är helt pigg imorgon.

Missbrukar nässpray nu oxå, inte bra alls. Gillar inte att vara täppt i näsan. Usch!

Imorgon har vi massor med saker att göra inför lördagens 30års fest. Det ska bli superskoj!!


Hur har ni det? Mina kära stackars bloggvänner, jag ska försöka att skriva lite oftare, vet att jag har skrivit det många gånger, men jag försöker.





Postat av: Sara Jävergård

Ska bli jättekul på lördag :)

2011-02-17 @ 22:38:04
URL: http://sawra90.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0