Full fart!!

Darlingen är i lokalen och förbereder inför ikväll. Oliwer är hos Mormor och Morfar. Jag är hemma och ska fixa en hel hög med muffins tills ikväll:)

Det blir kladdkakemuffins och vaniljmuffins.

Jag har blekt håret, färgat ögonbrynen, rakat benen, duschat, scrubat ansiktet, smörjt in mig och nu satt på mig myskläder.



Igår sprang jag in på Ur&Penn och handlade lite blingbling. Ett rött diadem, ett nitarmband, ett par tokstora röda örhängen och ett halsband med en grodprins på. 129:-+98:-+49:-+39:- = 75 kronor. Jag gillar rea!

Var inne på Kappahl och köpte lite kläder till Oliwer oxå, där hittade jag det söta armbandet till vänster i bild. Det kostade 79kr och då stödjer man forskning mot kvinnliga hjärtsjukdomar.


Tänkte bara kika in och säga hej, och att vi lever.

Nu ska måste jag börja med bakningen!!!:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0