30års festen

Jag tänkte att jag skulle visa några välvalda bilder från Darlingens 30års fest som vi hade i lördags.




Typ världens godaste smörgåstårta! Mumma!




Agnieszka och Kajsa:)






Jonas och Jenny:)




















Darlingen fick massor med fina presenter. Blommor, whiskeyglas, kläder, en supersöt älg i glas och en hel massa whiskyflaskor!



Ännu en gång, jättetack till alla er som kom och förgyllde dagen!

 


Postat av: Camilliondollar Baby

Såg att inlägget var gammalt, men chansar att du ser detta ändå.



Jag undrar om du vet var whiskyglasen, som din sambo/man fick med whiskymärkerna är inköpta någonstans?



Är på jakt efter exakt lika till min sambo.

2012-04-30 @ 21:53:18
URL: http://blogglosacamilla.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0