Poliser

Igår fick jag hem boxen med "POLISER".



Serien gick på tv för några år sen och jag gillade den. När jag hittade hela boxen för 89kr så slog jag till :)



Idag åkte jag in till Willys- helt själv!
Åh så himla skönt! Strosa runt själv och plocka ner saker i vagnen. 899kr senare så var jag på väg hem igen.


Vi åt tacotårta som Darlingen hade gjort när Oliwer kom hem från förskolan, sen lämnade vi honom och Zelda hos Farmor en stund och åkte iväg och fikade med en vän.

Efter det har vi bara slappat. En lugn och skön dag. Så som dagar ska vara.

Imorgon kommer Agnieszka och barnen ut hit till byn. Oliwer ska till förskolan en stund och sen ska vi äta pannkakor :D


Nu ska jag titta klart på första avsnittet av Poliser och sen sova.

Gonatt :D



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0