Jobbet

Efter innebandymatchen så åkte jag och barnen ut till jobbet en sväng. Darlingen jobbade ju och skulle sluta kl 18. Jag träffade mina gamla arbetskollegor och snackade skit en stund. Jag saknar dem, men inte jobbet!

Jag lyckades undvika försäljarkillen :)
Hehe. Jag tänkte att om han kommer när Darlingen är hemma så får han öppna, men han verkar inte komma (eller så har han varit här när vi inte var hemma)


Nu har vi ätit middag, det blev ugnstekt lax och potatismos. Gott. Jag har precis slängt ihop en sockerkaka nu och hoppas att den blir bra, det är premiären i nya kakformen från Coolstuff :)




Är det inte superpraktiskt att bitarna redan är färdiga, det är bara att skära upp :)





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0