I väntan på nytt batteri...!

Pga trasigt batteri på min NYA Samsung Galaxy SII så byter jag tillbaka till min Nokia under helgen och hoppas att det nya batteriet dimper ner i brevlådan på måndag eller tisdag.

Hur det gick sönder? Mjo, Oliwer råkade spilla ut te på min telefon. Tack för den.

Jag vet att jag har några matcher igång på WF, så om ni undrar varför det tar tid för mig att lägga ord, så är det därför;). Jag kanske loggar in en sväng under helgen och gör några drag ;) Det visar sig.


God natt!




Postat av: Agnieszka-2barnsmorsan

Ush så trist:( Går det på hemförsäkringen eller?



Har du sett var biljetterna till mammabloggalan kommer kosta....... känns som om man måste börja spara pengar redan nu...:(



kramar

2011-12-10 @ 08:05:00
URL: http://agnieszka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0