Hemma igen

Då var vi hemma igen. Mina föräldrar som var gulliga och passade Oliwer har åkt hem. Jag ska duscha och sen lägga mig i sängen och glo lite på OTH ;). (Ja, det är OTH som jag plöjer igenom just nu, box efter box ;))

Julbordet var kanonbra! Mycket att välja på för oss som äter kött och fisk, desto mindre för vegetarianer...


Roligt att träffa några av jobbarkompisarna igen. Det händer inte allt för ofta nu för tiden.


Nehe. duschen var det.


Kul att så många är med och tävlar om julte från Tehuset JAVA och armbandet från Miss Dee. Om du har missat att vara med så kan du klicka på bilderna nedan och komma direkt till tävlingsinläggen;)







Lycka till ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0