Award

Jag fick en award av sötaste Amanda!

Hennes motivering var:
Sofia
- Sist men absolut inte minst! Soffiz har jag också följt länge, länge och Sofia är en helt underbar tjej som sprider mycket glädje omkring sig. Bloggen bjuder också på en härlig blandning med alla mina favoriter - inredning, tävlingar och fina bilder!



När man har fått den här utmärkelsen är det tänkt att man ska göra det här:

1. Klistra in awarden på din blogg
2. Tacka personen som gav dig awarden och länka till bloggen
3. Välj ut fem personer/bloggar som du vill ge awarden till
4. Lita på att dina följare sprider kärleken till andra bloggare
5. Och det viktigaste: Ha roligt och stötta varandra!


Dessa vill jag skicka denna award vidare till:

Carolina- Jag har följt Carolina i många år nu och träffats irl flera gånger. Jag gillar hennes blogg, mycket tävlingar, roliga recept och fina bilder på hennes underbara familj ♥

Elin- Elins blogg har jag oxå följt i många år. Roligt att läsa om hennes fina pojkar och se när torpet sakta men säkert blir finare och finare!

Emelie- Emelie är en nyfunnen vän som jag har lärt känna lite smått. Det är hon som har gjort min design- hon är grym :)

Agnieszka- En av mina bästa vänner. Träffades genom bloggarna för några år sen. Hon är min "blogpartner in crime". Hennes fina barn och Oliwer leker (oftast) väldigt bra! Hon är världens sötaste lilla polack ;)

Muppsan- En jättesöt tjej med supersöta barn. Jag har följt Muppsan länge och väl. Har även träffat henne vid ett antal tillfällen. En tjej med stort hjärta!



Postat av: Monika

Hej! :D Följa varandra på bloglovin? :)

2011-12-20 @ 07:34:32
URL: http://ttomtenissarna.blogg.se/
Postat av: madeleine

Gud så fint skrivet - tack söta snälla du <3 Kramar i massor!!

2011-12-20 @ 17:41:29
URL: http://muppsan.com
Postat av: Emelie- mamma till elliott och leila

Men åååå.. Gud vad kul att starta datorn o se din kommentar o sedan läsa detta =)



Tack så jättemkt raraste du <3



KRAMAR

2011-12-20 @ 19:33:20
URL: http://emlisch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0