Vilken natt....!

Usch vilken natt det har varit. Jag är tröttare nu än när jag gick till sängs.

Jag har varit uppe och kissat fyra gånger (nytt rekord!), har inte hittat någon bra sovställning, har lyssnat på en karl som har snarkat, har haft en son som trängts i sängen, en av katterna ville gå ut kl 7 och skrek tills jag öppnade dörren.

Suuuuck.


När Oliwer ville gå upp kl 9 muttrade jag lite så Darlingen gick upp. Jag tog fram datorn istället:)

Jag ska nog ut en sväng i skogen. Om kroppen pallar. Den är inte helt tipptopp.

Det är mindre än 50 dagar kvar tills bebisen beräknas komma!!:)
Yeeey! (kände att jag var tvungen att avsluta det här gnälliga inlägget på ett bra sätt;))



Muntra upp mig lite, tack:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0