Slit och släp

Idag har jag varit inne i stan och hämtat en ståbräda till Oliwer. Jag hittade en billigt och tänkte att jag kunde lika gärna köpa den nu, som att vänta i några veckor. Det är ju faktiskt bara 6 veckor kvar. Ujujuj, sex veckor! Det är fasen inte lång tid!

Jag tog en sväng inne i centrum oxå. Köpte inte ett skit (duktig SoffiZ). Men hade en stund att slå ihjäl för jag skulle träffa en tjej på stan som jag sålde några Lasse Åberg glas till.

Efter stadstripen åkte jag o köpte mjölk o sen åkte jag hem. Meningen var att jag skulle förbi Agnieska en sväng, men hon var inte hemma just då, så det får bli en annan gång. Tråkigt, det hade varit skoj att snacka lite skit, men som sagt, det kommer fler tillfällen;)


Nu ska hela familjen ut i skogen.
Plocka lite svamp står återigen på listan. Sen blir det vila för mig och sen blir det fika hos våra fina grannar Jocke och Angelica.


Full rulle hela dagarna.
Jag fattar inte hur dagarna bara flyger iväg. Vi har något planerat nästan varje dag. Jösses. Darlingen börjar ju jobba på onsdag och Oliwer börjar på dagis igen. Då blir jag och Zelda själva hemma om dagarna. Det kan ju iofs vara ganska skönt;)
Vila kroppen och ändå hinna med lite i hemmet, det är inte jättelätt att hinna sånt när man umgås med Oliwer;)




Orkar inte lägga in några nya bilder, så bjuder på min favoritbild på mig själv;)




Pssssst, snart kommer en ny design att dyka upp här oxå, håll ut:)

Postat av: Agnieszka-2barnsmorsan

Gud så fin bloggen blivit, vem har hjälpt dig med den?

Ja det var synd att vi inte var hemma, men en annan dag!



kramar

2011-08-13 @ 16:22:02
URL: http://agnieszka.blogg.se/
Postat av: Pia

Va fint du har fått det här :)

2011-08-13 @ 18:30:05
URL: http://http//
Postat av: Karin

Det är verkligen en fin bild =) så jag förstår varför du tycker om den. Hoppas att allt är bra med dig/er. Kram

2011-08-14 @ 20:56:00
URL: http://onelifetolive.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0