Presenter

Igår kom våra fina vänner Anna och Per hem till oss. De hade sina döttrar Tyra och Moa med sig. Tyra är 3,5 och Moa är 2år. Barnen lekte jättefint nästan hela tiden;)

De hade med sig lite presenter till oss:). Inflyttningspresent och födelsedagspresenter.


Egentligen var det vi som skulle ge dem present eftersom att de är nygifta (de gifte sig när vi var nere i Halmstad), men jag är inte riktigt klar med deras present, så den får vänta lite;)






Jag fick den underbart söta tekoppen, ett gott te och en strut med jordgubbstryffel doppade i vit choklad. (Så jäklarns gott!!)

Darlingen fick en matchande kaffekopp och kaffe med irish coffee smak. Oliwer fick ett set med bakgrejer, fast det hann jag aldrig fota innan han och tjejerna hade sprungit iväg med allt;)


Den helt underbara orkidéen fick vi som inflyttningspresent:).



Vi fikade lite äppelpaj som darlingen hade gjort och snackade lite skit. Mycket trevligt! Alldeles för sällan som vi träffas nu för tiden!



Tack snälla familjen Mörk:)



Postat av: Fam Mörk

Tack själv hoppas det smakade bra....

Men se till att inte föda barn, så vi hinner och ses, eller så föder du barn så blir jag nöjd om jag får sniffa bebis.... Pöss så mycket...

2011-09-01 @ 11:02:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0