Plommon

Igår var vi och hämtade ett gäng stenplattor hemma hos en arbetskollega. Vi (Läs Darlingen) håller på att anlägga en till parkeringsplats. När vintern kommer behöver vi kunna ställa bort den ena bilen så vi gör det enkelt för oss nu, Darlingen tog bort några buskar, har fyllt igen hålen och lägger nu två spår med stenplattor som vi kan köra upp på sen.

När vi hämtade stenplattorna så fanns ett stort plommonträd. Vi fick plocka hur många vi ville. Jag som älskar plommon plockade på mig massor (typ en halv citygrosskasse;)) :)





Nu ligger jag i sängen med en skål underbara plommon och glor på Beck:)

Mamma och pappa hade ett stort träd med
samma plommonsort (vet ej vad den heter) för massa år sen, men de har tagit ner det trädet och jag saknar det. Så jag blev jätteglad att jag fick friheten att plocka massor:)

Postat av: Mamma Russin

hej gumman..

javisst har vi möts.. :) det minns jag nog, haha.. kul att du är inne och läser lite då och då.. :)

såg att du var gravid typ några veckor innan allt detta för oss hände, GRATTIS.. du är ju snart i mål.. :)

tack för ditt stöd i vår svåra stund.. <3



2011-08-17 @ 18:36:35
URL: http://enburkrussin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0