Onsdag

Dagen började med ett läkarbesök. Jag blev sjukskriven i fyra veckor till. Efter besöket på sjukan åkte jag förbi jobbet och lämnade in läkarintygen. Blev kvar en stund och snackade lite skit. Skoj att träffa några av dem igen, var en stund sen;)




När jag kom hem igen från stan så åkte jag och hämtade ett skötbord.
Jag hittade det på en köp/sälj/byt sida på facebook och fyndade det för 50kr. Det bästa var att de bor på samma gata som oss, så det gick snabbt och smidigt att hämta:)





Igår hämtade jag ut min fina canvastavla på Zelda oxå. Jag vet inte riktigt var den ska hänga, så just nu hänger den i hallen. Jag ser på fotot att den hänger lite snett, hehe får fixa det sen;)




Mamma och Pappa kom hit och lämnade Oliwer på eftermiddagen.
Han sov hos dem i natt. På kvällskvisten bjöd vi på grillad kyckling och lite annat smått o gott. Mumsigt:)




Oliwer sover, Darlingen tittar på film och jag sitter fast vid datorn...
Hmm, jag tror att jag ska försöka gå o lägga mig oxå. Är faktiskt lite trötter.



Postat av: Mamma och Mormor

Tack för jättegot grillat!!! och för att vi fick låna Oliwer ett tag.

Kram!

2011-08-11 @ 09:30:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0