Norrköping med ♥

I morse lämnade Darlingen Oliwer på dagis. Han hade extratid idag 9-14 eftersom att han är där så himla sällan. Även idag hade inte Oliwer tid att säga hej då utan rusade bara rakt in till sin nya bästis:)

Jag och Darlingen packade in oss i lillAudin och åkte ner till Norrköping. Vi gick en sväng på stan och sen en liten kortis på Ingelstashopping. Jag köpte en väska på stadium som jag ska ha som skötväska. Den skötväskan som jag fick med vagnen trivs jag inte med. Den är snygg, men det är bara ett stort fack = totalt värdelöst. Så jag köpte mig en ny på stadium för 99kr ist. Jag hade en likadan väska (fast lila) ett tag som skötväska till Oliwer. Gillar att det är många fack på dem.




Jag har ju faktiskt en superbra Willvinväska oxå, undrar var den har tagit vägen? Vet att jag har sett den nånstans...:)


Nu är det dags att packa BB väskan.
Jag måste få den klar innan det händer nåt! Det här är ju den mest kritiska helgen under hela graviditeten. Bebisen får helt enkelt inte komma ut. Jag är iväg på Mammabloggkryssningen och Darlingen är i Barcelona med sina vänner.


På måndag, kära Lillbebis, på måndag och framåt, då är det fritt fram att komma ut;)



Nu är det strax dax för mig att gå och hämta Oliwer på dagis, och Darlingen att åka mot flygplatsen.
Jag hoppas att Oliwer vill vila en liten stund, för det vill jag;)


Postat av: Kitty

Tack :)



Trevlig resa till er båda!

2011-08-26 @ 15:14:09
URL: http://elinhellokitty.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vad har ni köpt för rolig vagn nu då?? :)

2011-08-26 @ 19:13:20
Postat av: Pia

En sån där väska har vi som skötväska också (svart) och vi är hur nöjda som helst :)

Det kommer ingen bebis i helgen, ba så ru vet ;) håller tummarna

Kram och ha så kul!

2011-08-26 @ 21:44:41
URL: http://http//max.vetterberg.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0