Lugn dag



Idag har det varit en rysligt lugn dag.
Oliwer har mer eller mindre legat på soffan eller i sin säng och tittat på tv. Stackarn. Han har ätit två st köttbullar och typ fyra spaghetti "maskar". Annars har han bara druckit te och saft. Flaska efter flaska.

Min vän Elin kom över en stund. Vi fikade lite och snackade en del skit. Hon fick en påse med några presenter av oss, hon och hennes pojkvän har köpt sig en lägenhet, så det var en inflyttningspresent. Egentligen skulle vi gett den till henne när vi var i lägenheten, men hon kunde lika gärna få dem idag:)

Jag pysslade ihop två armband, ett till mig (se ovan) och ett till Elin
. Elin fick ett i "höstfärger", dvs rött, orange, gult och vitt.


Nu har äntligen Darlingen kommit hem från första dagen på jobbet efter semestern.
Måste ju säga att det känns ganska konstigt att inte ha honom hemma längre. Fyra veckor går galet fort.



Nehe, jag ska nog smita iväg en stund. Måste köpa lite mjölk och lite annat på Willys.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0