Imorgon händer det!



Jag tänkte att jag skulle bleka håret,
men jag orkade visst inte göra det ikväll;).

Väskan är inte packad. Ännu. Däremot vet jag nog vad som ska ner i väskan imorgon.
Mina naglar är nymålade. Rosa. Jättefint.

Imorgon ska jag packa väskan, fixa en liten present till en vän jag håller kär. Packa Oliwers "sova över hos mormor och morfar-väska". Packa in vagn och Oliwers cykel i bilen. Lämna Zelda hos svärföräldrarna. Se till att ingen av katterna smiter ut. Med mera med mera. Jösses. Tur att man är kvinna, så man kan klara av flera saker samtidigt;).


Nu ska jag och Oliwer sova, ja han är fortf vaken. Darlingen är i Barca och roar sig. Det är han värd♥




Postat av: Carolina

Ha en underbar kryssning, önskar så att jag vore med... vill träffas, behöver det.<3 kram!

2011-08-27 @ 01:48:22
URL: http://www.carolina1979.se
Postat av: Caroline Andersson - 18år och blivande mamma

Jag har en tävling i min blogg, var gärna med och delta du också! :)

2011-08-27 @ 02:53:35
URL: http://caroliinea.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0