Hemma ♥

Äntligen är vi hemma!!

Vi kom hem lite före 20 nu ikväll. Så himla skönt att äntligen vara hemma igen.
Vi packade ur bilen och sen åkte vi hem till Farmor och Farfar, fikade lite, gav dem varsit paket (som tack för hjälpen som hundvakt och kattvakt:)) och så har vi fikat lite.

Sen vi kom hem har vi (läs jag) packat upp alla fina fynd från Gekås:)

Imorgon tänkte jag visa några bilder på vad vi har köpt.



Nu tänkte jag slänga mig i sängen. Älskade sängen♥

Imorgon tänkte jag ge mig ut i skogen en sväng och plocka lite kantareller, jag hoppas att min kropp ger mig tillstånd att gå ut en stund.



Apelsin gredelin tävlingen är avslutad och vinnaren kommer att presenteras inom kort:)



God natt alla söta läsare;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0