Halmstad dag 4

Vi åkte in till centrum runt lunch, letade reda på Jocke, Angelica och Alida och begav oss till Harrys. Vi vuxna tog varsin tallrik med fläsknoisette, pommes och pepparsås. Mumma! Barnen åt varsin tallrik från barnmenyn.

Det var verkligen jättegott. Köttet var alldeles perfekt, pommesen och såsen, Mmmmm!!! Allt var super!





Efter maten begav jag och mina killar oss iväg mot RixFm´s upplevelseby. Vi hörde Ulrik Munther framföra "Boys don´t cry" och sen skulle han signera singlar.

Det var väl ingen av oss som var spec intresserad av hans autograf, så jag smet fram, tog ett foto och sen gick vi vidare.

Vi gick ett varv runt bland alla tält och sen gick vi hem och vilade. Då hade jag ont i kroppen kan jag tillägga. Vi gick ganska långt. Mina fina killar följde med mig nästan ända hem, och sen gick de tillbaka till centrum och hämtade bilen. Det var mycket närmre till längeheten än till centrum, så de gick hem med mig först:)

Precis som förr, när man fick sällskap hem från krogen;)





När vi hade vilat i några timmar och ätit lite mat så begav vi oss iväg mot festivalen igen.


Vi "hittade" en galet stor båt...;)






De har seglat från Colombia. Vet inte så mycket mer, men vet att imorgon får man gå på fartyget och kika på det invändigt, så det ska vi såklart gå ner och göra:)






Vi kom inte närmre scenen än så här, och kan således inte säga att vi såg några artister (förutom i mini-minimodeller). Vi tyckte inte att det var värt att tränga oss fram bland 4 miljoner människor, så vi gick vidare istället. Man hörde ju artisterna som sjöng iaf;)




Vi köpte oss en "liten" glass.
Det här var en glass i barnsize. Tror att glassen hette typ "amercian spin icecream". Den fanns med vanilj, med choklad eller blandat. Ja ni ser ju att vi valde en blandad. Mmm, vad god den var:)








Annars var det precis som vanligt, karuseller, lotterier, ballonger, sockervadd och allt annat som hör till på festivaler.


Vi gick hem igen vid 21 tiden, alldeles lagom:)

Nu är det strax dax för sängen.

God natt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0