Fredagsmyyyys

Igår fick jag en förlovningspresent av min älskade Darling. En lyxig mascara:)





Idag skulle jag bakat typ massor. Hehe, det blev iaf jordgubbsgrottor. De ska jag bjuda på imorgon tänkte jag.





De blir finare och finare för varje gång. Snart kanske de ser riktigt bra ut;), hehe övning ger färdighet;)






Idag testade vi att elda i öppna spisen för första gången.
Åh vad mysigt det var! Nu älskar jag mitt hus ännu mer!! Jag älskar doften av "eld" och det är så himla vackert att bara sitta och titta på:) Nu längtar jag ännu mer efter hösten, när vi kan elda varje dag:)

För att mysa till det ännu mer gjorde vi massor med tacos och tände massor med ljus. Perfekt sista måltid som 27åring:)








Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0