Filmdag

Det blir en till hemmadag för mig och Oliwer. Igårkväll hade han feber, men i morse var den som bortblåst, så jag hoppas verkligen att den håller sig borta nu:)

Men det blir en innedag till för oss. Han ligger nere i källaren och tittar på Barnkanalen och jag ligger i sängen och tittar på film:).

Det är så mycket som jag vill göra.
Jag vill göra i ordning vårat kontor. Jag vill göra i ordning Oliwers rum, köpa nya tapeter och lite nya möbler. Jag vill tapetsera om i vårat sovrum (bort med den röda porriga pensionärsfärgen).

Men jag klarar så lite. Min kropp vill inte. Det är jobbigt.


MEN innan bebisen kommer vill jag att väggen i köket är vit, och att kökssoffan är färdig.
Det SKA den bli. Jag ska in till stan och köpa färg så jag kan måla den i helgen. Behöver nog måla den två eller tre gånger för att den ska bli så fin som möjligt, men den är iaf slipad nu:)



Jag fyller år på lördag.
28 år. Två år kvar till 30. Så idag och imorgon ska jag och Oliwer baka. Det blir ett bra brake för oss mellan alla filmer vi glor på;)






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0